Politika kvality
Poslaním Centra sociálnych služieb - Bôrik je podľa §12 Zákona o sociálnych službách poskytovať sociálne služby na riešenie nepriaznivej sociálnej situácie z dôvodu ťažkého zdravotného postihnutia, príp. nepriaznivého zdravotného stavu fyzickej osobe odkázanej na pomoc inej fyzickej osoby. Sociálne služby zabezpečujeme celoročnou pobytovou formou v domove sociálnych služieb, špecializovanom zariadení a zariadení podporovaného bývania.
K naplneniu našej vízie "Byť modernizujúcim sa zariadením a prostredníctvom odborných zamestnancov a ich ľudského prístupu vytvárať prostredie, v ktorom bude cieľom snaženia spokojný klient“, sme prijali politiku kvality
Politika kvality
Vedenie CSS – Bôrik sa zaväzuje, že bude:
-zvyšovať úroveň poskytovaných služieb efektívne, hospodárne a ľudsky;
- plánovať poskytovanie sociálnych služieb podľa individuálnych potrieb, schopností a cieľov prijímateľa sociálnej služby, vytvárať optimálne podmienky pre kvalitný a plnohodnotný život klienta s podporovaním jeho osobnej mobility;
- poskytovať zamestnancom zariadenia primerané materiálne, technické, personálne, organizačné a vzdelávacie podmienky, aby ich prioritou bola úcta k životu a človeku ako takému;
- klásť dôraz na osobný rozvoj zamestnancov zvyšovaním ich odbornej úrovne a profesionality interným a externým vzdelávaním;
- poskytovať klientom možnosť zapájať sa do života regiónu Hornej Nitry, zúčastňovať sa jeho kultúrnych podujatí a záujmových aktivít, podporovať ho v spoločenskom živote;
- uplatňovať procesný prístup a neustále zlepšovať systém manažérstva kvality;
Táto Politika kvality je záväzná pre všetkých zamestnancov CSS Bôrik a je účinná dňom podpisu